98-21-66431060+

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان مشهد (اسفند 1403)

هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان مشهد

هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته به میزبانی نمایشگاه بین المللی مشهد  در تاریخ 3 لغایت 6 اسفند برگزار شد که در این نمایشگاه  شرکت گلبار نوید بهار به عنوان نماینده ای از خانواده ی بزرگ گلبار پذیرای لطف ومحبت بسیاری از اساتید و بزرگان صنعت بود.

این رویداد با حضور بیش از 155 شرکت فعال در این حوزه و همچنین نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین، ترکیه و یک هیات خارجی از کشور عراق به اتمام رسید. گلبار نوید بهار، به عنوان تولید کننده تخصصی افزودنی های پوشش دار در این نمایشگاه با ارائه ی گزارش عملکردی و آخرین نتایج استفاده از چهار محصول جدید و دانش بنیان خود، با افتخار میزبان اساتید و متخصصان صنعت دام کشور بود.

در همین راستا و با توجه به اهمیت افزودنی های پوشش دار در تغذیه نوین و منابع جیره نویسی روز دنیا و به پشتوانه چهار دهه فعالیت علمی، تولید و خدمت با افتخار در این صنعت، کارخانه ی جدید خانواده ی بزرگ گلبار با خط جدید تولیدات تخصصی خود ( کولین پوشش دار، متیونین پوشش دار، نیاسین پوشش دار و دکستروز پوشش دار (گلوکز عبوری) ) به دنبال تحقق چشم اندازهای روشن مسیر تولید و سودآوری در فارم های صنعتی می باشد.

در ادامه به گزارش تصویری این رویداد و تصاویر ارزشمند به جامانده از آن می پردازیم. امید است توانسته باشیم با تولید خط جدید محصولات برای اولین بار در کشور و به پشتوانه ی شعار همیشگی گروه مان که کیفیت را پایانی نیست همانند همیشه به حضور و رضایت گرم شما عزیزان وفعالان صنعت در کنار خود ببالیم.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن